JÄVLA VÄRLD

Detta är en aggressiv, bitter och ytterst kritisk blogg som granskar all världens jävelskap - särskilt förtryck som riktas mot barn, kvinnor och hbt-personer. Humor och kärlek kan förekomma. Syfte: röra om i grytan!

Det är så jävla synd om män

Kategori:Feminism

Detta är något jag kommer skriva mer om.

Men... överintellektuella, dryga och helt irrelevanta diskussioner mellan män om män och hur jävla synd det är om män, nu när kvinnor börjar få det så jävla bra, retar fan skiten ur mig. Jag vill bajsa på mig, så jävla arg blir jag.

Vad är det för jävla SKITSNACK!??

Seriöst, om en man försöker övertyga dig om att det är synd om män, för att vi kvinnor har särlagar och särbehandlas, för att vi har en fitta. För att det VAR synd om oss FÖRR I TIDEN... be dom dra åt helvete!

Kvinnoförtrycket kanske är mer subtilt i Sverige, men det finns där.

Jag tror bara att kvinnoförtryckarna har bytt taktik. Istället för att utöva makt, så tar de på sig offerkoftan och försöker få oss kvinnor att få dåligt samvete för att vi tar för mycket plats. För att vi har våra "förmåner" och privilegier. För att vi har våra åsikter, för att vi är feminister.

Vi ska tydligen vara jämställdister. För tydligen går det inte vara feminist och vara för jämställdhet.
 
Alla feminister hatar tydligen män.
 
 


Kommentera inlägget här: